Logitech X-240

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech X-240 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

vincent93 17-12-2010
Geschreven voor: Logitech X-240

ik heb dit setje nu al een tijdje in mijn bezit en ik ben er zeer tevreden over.
ik gebruik het bij mijn pc en voor gamen, films kijken is het een geschikte set.
hieraan moet wel worden toegevoegd dat als je het volume helemaal opendraait de boxjes wel een beetje gaan storen.
ik heb totaal geen last van radiozenders of andere ruis.

Andreas2 11-05-2010
Geschreven voor: Logitech X-240

Als ik de boxjes erg zacht zet krijg ik vaak een radiosignaal binnen dat ik dan hoor.
Erg vervelend.
Verder is het geluid op zich niet verkeerd, maar af en toe heb ik last van gekraak er door heen.
Dat geplop/gekraak komt regelmatig voor, en dat is zeer storend, dus geen echte aanrader.

pelle3 20-01-2010
Geschreven voor: Logitech X-240

mooi geluid. is niet te duur. in Eindhoven bij paradigit is die 30,00 euro. je kan de bas instellen dat is altijd heel fijn. ik gebruik hem nou voor mijn mp4 handig met zo een schijfding waar je hem op kan zetten. mooie speakers!!

Rowtricker 06-11-2009
Geschreven voor: Logitech X-240

Bij het kopen lek dit als een leuk product voor een leuke prijs, vooral handig met de speciale houders voor een ipod of mp3-speler. Na het aansluiten viel me al gelijk op dat er zeer erge verstoring in het geluid zat en hoe zachter ik de boxjes zette des te erger het werd, op zijn zachts was er zelfs een radiozender op te horen, ook had ik last van de "plopjes", daarom gelijk teruggebracht en omgewisseld voor de z-10, wel 2.0, maar wel veel betere kwaliteit als deze x-240

Mamo 17-06-2009
Geschreven voor: Logitech X-240

Ik heb dit setje nu enkele maanden staan en ik ga mij er steeds meer aan irriteren. Ten eerste is het geluid uit de 2 kleine speakers te schel. Maar nog erger is dat er een bijzonder vervelende resonantie in zit die de muziek echt verpest. Niet kopen dus.

mart86 30-01-2009
Geschreven voor: Logitech X-240

Ik heb deze boxjes net aangeschaft. Wat me meteen opvalt is de enorme kracht die de subwoofer voortbrengt. Ik heb een Samsung Home Cinema System met subwoofer die vijf keer zo groot is maar ik zou zo een twee drie niet kunnen bepalen welke de meeste trillingen veroorzaakt op mijn kamer. Alles staat te shaken als ik de Logitech-sub op volle kracht heb staan.

De 2 boxjes die erbij zitten zijn qua geluid niet echt super te noemen, vrij schel geluid. Je hebt de subwoofer er dus echt wel bij nodig om een beetje een harmonieus geluid te krijgen.

bardi 21-03-2008
Geschreven voor: Logitech X-240

ik heb toch nog wat toe te voegen, ik heb um beluisterd maar hij klinkt toch niet zo goed de boxjes maken schel geluid. ik zou voor de x-230 gaan als je moest kiezen, voor tien euro meer heb je een hele hoop kwaliteit meer.